Huvi OÜ Täienduskoolitusasutus
  • Koolitused
  • TELLIMUSKOOLITUSED
  • KOOLITUSKALENDER
  • ÕPPEMATERJALID
  • e-pood
  • ÕPETAJALE JA LAPSEVANEMALE
  • MEIST
  • KONTAKT

TELLIMUSKOOLITUSED

TELLIMUSKOOLITUSED

  • Tellimuskoolitused
  • Veebikoolitused

Tellimuskoolitused  

logopng

KOOLITUSPROGRAMMID:

UUS!

KODULOO ÕPETAMISE VÕIMALUSI LASTEAIAS

Õppe eesmärk: Koolituse läbinud õpetaja oskab lõimida Eesti kultuuri ja ajalooga seotud teemasid eakohaselt ja lasteaialapse jaoks huvitavalt õppetöösse. Ta leiab õpetajana enda kodukohast sobivat eakohast materjali, mida õppetöös kasutada.
Teemad:

  • Minu kodukoht ja võimalused piirkonna ajalooga tutvumiseks.
  • Muuseumid ja võimalikud tegevused.
  • Aardejahid.
  • Lood, muistendid ja legendid ning nende kasutamine õppetöös.

UUS! KESKAJA PÕNEVUST LASTEAIA LASTE IGAPÄEVA

Õppe eesmärk: Koolituse läbinud õpetaja oskab lõimida Eesti kultuuri ja ajalooga seotud teemasid eakohaselt ja lasteaialapse jaoks huvitavalt õppetöösse.
Teemad:

  • Linnuste ehitamise võimalused.
  • Rüütlid ja keskaegne eluviis.
  • Keskaegne toidukultuur (leib ja selle valmistamine)
  • Legendid, lood ja jutustused keskajast

 UUS! KUIDAS ELUSTADA BEEBOT VÕI BLUEBOT LASTEAIAS?

Õppe eesmärk: Koolituse läbinud õpetaja oskab kasutada igapäevases õppetöös Beeboti ja/või Blueboti erinevate teemade õppimiseks ning omavaheliseks lõimimiseks.
Teemad:

  • Tutvumine roboti ehituse ja töötamise põhimõtetega.
  • Õppematt. Nende kasutamise ja loomise võimalused.
  • Kust ja kuidas saada ideid, mida Beeboti/Bluebotiga teha?
  • Lõimitud õppetegevused Bluebot/Beebot robotitega. Õpiloo loomine.

 

UUS! KUIDAS ÕPETAJANA EFEKTIIVSEMALT TÖÖTADA?

Õppe eesmärk: Koolituse läbinud õpetaja oskab enda tööd planeerida ning läbi viia teadlikumalt ja efektiivsemalt.

Teemad:

  • Ajaplaneerimine
  • Meetodid ja tegevused, mis võimaldavad efektiivsemalt õpetada ning õppetegevusi ette valmistada.
  • Viisid, kuidas asju enda rühmaruumis/ klassiruumis paremini süstematiseerida.

UUS! KÄITUMISTUGIKAVA KOOSTAMINE JA VAJALIKKUS

Õppe eesmärk: Koolituse läbinud õpetaja oskab koostada lapsele/õpilasele käitumise tugikava ja on kursis selle dokumendi teoreetiliste alustega.

Käitumise tugikava on dokument ja töövahend õpetajale, mille kaudu saab lapsele õpetada uusi positiivseid oskuseid negatiivsete tegevuste asemele, millest me soovime vabaneda. Nii on võimalik leevendada lapse toimetuleku- ja käitumisprobleeme.

Koolitusel tutvutakse kolme võimaliku lähenemisega : käitumise tugitabel, lahenduskeskne sekkumine ja oskuste õpe. Koolituse käigus tutvutakse käitumise tugikava koostamise teoreetiliste alustega ja proovitakse läbi ka reaalne dokumentide koostamine.

Teemad:

  • Mis on käitumise tugikava?
  • Mis mõjutab lapse/õpilase käitumist?
  • Sotsiaalsed oskused ja nende kujundamine
  • Oskuse valik ja käitumise tugikava koostamine
  • Väljakutsed tugikava rakendamise juures
  • Premeerimise süsteem

UUS! LÕIMING LASTEAIAS LÄBI ROBOOTIKA

Õppe eesmärk: Koolituse läbinud õpetaja oskab kasutada robootikat erinevate teemade lõimimiseks lasteaias ja koostada sellest lähtuvalt nädalakavasid.
Teemad:

  • Tunneb põhilisi haridusroboteid ja omab uusi ideid, kuidas neid kasutada õppetöös.
    • Haridusrobotid valitakse lähtuvalt lasteaia võimalustest ja huvist.
  • Teab, mis on lõiming ja kuidas lõimida erinevaid robootikavahendeid õppetöösse.

UUS! PÕNEVAID HETKI OZOBOTIGA

Õppe eesmärk: Koolituse läbinud õpetaja tunneb ozobot roboti võimalusi ja oskab kasutada ozoboti õppetöö planeerimisel ning loob nädalakavasid, kus kasutab ozoboti erinevates tegevustes.
Teemad:

  • Mis on ozobot ja kuidas seda kasutada?
  • Ozoboti värvikoodid.
  • Appid Ozoboti programmeerimiseks.
  • Lõimitud õpe lasteaias koos robotitega.
  • Nädalakavasse Ozobotiga seotud tegevuste planeerimine.


"LAPSE KÕNE ARENG. EESTI KEEL EMAKEELENA JA VÕÕRKEELENA"

  • Kuidas motiveerida last, kes üldse keelest aru ei saa?
  • Kuidas kaasata last tegevustesse?
  • Kuidas motiveerida/julgustada tagasihoidlikke lapsi hommikuringis?
  • Laste suhtlemine eesti keeles illusioon või saavutatav reaalsus?
  • Väärtustav õpikeskkond.
  • Teadliku päeva loomine: lahendused, võimalused, lõimimine

"LOOME JA ÕPIME!"  Inspiratsioonikoolitus laste loovuse toetamiseks  
Teemad:

  • Planeerimine, lõimimine ja tegevuste läbiviimine.
  • Erinevaid tähtede kirjutama õppimise võimalusi.
  • Ideid, kuidas loovalt läheneda ja lõimida lugema õpetamise meetodeid.
  • Piltide lugemine.
  • Kuidas kasutada kunstis tähtede õppimist?
  • Märksõnad: arendada lapse loovust, toetada lapse iseseisvumist, pakkuda lapsele eduelamust ja rõõmu, arendada lapse keskendumisoskust.

"VABA JA LOOV!" Inspiratsioonikoolitus laste loovuse toetamiseks

Eesmärk: Õpetaja saab teadmisi ja praktilisi oskusi kuidas läbi viis loovtegevusi, mis pakuvad rõõmu ja toetavad eelkooliealise lapse meelte ning tajude arengut.

LAPSE SOTISAALSETE – JA ENESEKOHASTE OSKUSTE KUJUNEMINE. LASTE KÄITUMISPROBLEEMID.

  • Emotsioonide tajumine ja väljendamine;
  • eneseteadvus ja mina areng;
  • koostöö- ja prosotsiaalsed oskused;
  • reeglite järgimine;
  • kuidas arendada enesekohaseid oskusi?
  • Täiskasvanu roll sotsiaalsete ja enesekohaste oskuste kujundamisel.'
  • Mis on käitumisraskus?
  • Mis põhjustab käitumisraskusi? Varajane märkamine.
  • Milliseid hirme lapsed kogevad?
  • Kust saavad laste hirmud alguse?
  • Praktilisi võtteid/näiteid laste käitumisprobleemide ja hirmudega toimetulemiseks ning lapse individuaalseks toetamiseks.

LASTEAIAÕPETAJA ABI KOOLITUS

Õpetaja abi – oluline inimene lapse kasvukeskkonnas
Teemad:

Lapse kasvukeskkonna loomine.

Teemad:

  • Turvaline ja mänguline kasvukeskkond ning selle mõju lapse arengule
  • Täiskasvanu ja lapse vaheline suhtlemine

Lapse arengu toetamine:

  • Mängu mõju lapse arengule;
  • mängu ja tegevuste juhendamine;
  • praktiline loovtegevus;
  • õppe- ja kasvatustegevuste valdkondade lõimimine, lapse keele ja kõne arengu toetamine;
  • mängude ja tegevuste planeerimine ruumis ning õues lähtudes lapse arengust, vajadustest ja individuaalsusest.

UUS!  LAPSE KÕNE ARENG. KEEL JA KÕNE VALDKONNA PLANEERIMINE JA LÕIMIMINE TEISTE ÕPPEVALDKONDADEGA

Teemad:

  • Rõõmu pakkuv hommikuring
  • Keele ja kõne tegevuste lõimimine õppe- ja kasvatustegevuse valdkondadesse
  • Keskkonna kujundamine kõne arengut soodustavaks keskkonnaks
  • Loovmeetodid lugema õpetamisel

LASTE KÄITUMISPROBLEEMID. ERIVAJADUSEGA LAPS RÜHMAS

Eesmärk: Avardada lasteaiaõpetajate teadmisi erivajadustest ja käitumisprobleemidest, kummutada selle teemaga seotud müüte ning anda praktilisi näpunäiteid laste

toetamiseks.


UUS ja ÄÄRMISELT huvitav nii lastele kui õpetajatele!
JUTUVESTMINE JA SELLEGA SEOTUD TEGEVUSED LASTEAIAS

Eesmärk: Osaleja saab teadmisi ja praktilisi oskusi kuidas muinasjutte valida, jutustada ning lasteaia igapäevaellu integreerida. Saab teadmisi ja praktilisi oskusi kuidas arendada lapse kõnet mänguliselt ja lõbusalt läbi koordinatsiooni, peenmotoorika, rütmi ja ajastamise. Märksõnad: Hommikuring, nöörimängud, origami, kirigami, joonistamismängud.
Uutmoodi õpikeskkond: Koolitaja liigub rühmast rühma ja viib läbi avatud tegevused. Koolitatavad liiguvad koolitajaga kaasa ja saavad osa õppetegevusest, mida viiakse läbi sõimerühmast kuni koolieelikuteni. 

Üks näide:

PÄEVAKAVA Jutuvestmine lasteaias 6 ak t  Koolitaja Piret Kukk

Õppepäeva ajakava

9.10 – Sõim (kuni 15 min tegevust) Lapsed kuulavad ja vaatavad lugusid ning teevad veid kaasa

9.30 – 3-4a. lapsed (kuni 25 min: lugude kuulamine ja voltimine) Kõigepealt lapsed kuulavad – vaatavad lugusid. Ühe loo joonistan tahvlile. Järgneb lühike tegevus ühise laua ümber. NB! Vahendid on koolitaja poolt.

10.00 – 4-5a. lapsed (kuni 25 min: lugude kuulamine, voltimine ja joonistamine). Kõigepealt lapsed kuulavad – vaatavad lugusid. Ühe loo joonistan tahvlile. Järgmine joonistamine ja voltimine laua ääres. NB! Vaja oleks valmis panna harilikud pliiatsid. Paberid on koolitaja poolt.

10.30 – 5-6 a (kuni 30 min: lugude kuulamine, voltimine ja lõikamine). Kõigepealt lapsed kuulavad – vaatavad lugusid. Ühe loo joonistan tahvlile. Järgneb joonistamine ja voltimine laua ääres. NB! Vaja oleks valmis panna harilikud pliiatsid. Paberid on koolitaja poolt.

11.00 – Koolirühm Kõigepealt lapsed kuulavad – vaatavad lugusid. Ühe loo joonistan tahvlile. Järgneb joonistamine ja voltimine laua ääres. NB! Vaja oleks igale lapsele käärid. Paberid on koolitaja poolt

11.30– 14.00 Õpetajate koolitus

·       Vestlusring rühmades nähtust

·       Jutuvestmine lasteaias

·       Voltimise-, joonistamise ja nöörilugude õppimine ja loomine

NB! Päevakavas võib teha vastavalt lasteaia soovile muudatusi.  

UUS! ÕPPIDA SAAB IGAL POOL

Eesmärk: Leiame vastused küsimustele mis on õuesõpe?, miks õues õppida?, kus õues õppida?, kuidas õues õppida?, mida õues õppida?

Teemade valik: Loodusest me jutud leitud. Neli elementi – maa, tuli, vesi, õhk. Valgus, vari ja aeg. Kunstitegevused neljal aastaajal. Helide maailm. Mänguväljaku matemaatika. Loovmängud liivakastis.

 

TAJUSID JA MEELI ARENDAVAD MÄNGUD EELKOOLIEALISTE LASTEGA

Eesmärk: Osaleja saab teadmisi ja praktilisi oskusi kuidas arendada lapse kõnet mänguliselt ja lõbusalt läbi kasutades erinevaid meeli ja tajusid, koordinatsiooni, peenmotoorika, rütmi ja ajastamise.

ARENDAVAID TEGEVUSI 1,5-3-AASTASTELE LASTELE

Eesmärk: Osaleja omandab teadmisi ja praktilisi oskusi sõimelaste päeva turvaliseks, põnevaks ja arendavaks muutmiseks.

Logo Huvi Opng

LOOVTEGEVUSED SÕIMERÜHMAS

Eesmärk: Õpetaja saab teadmisi ja praktilisi oskusi kuidas läbi viia loovtegevusi sõimerühmas.



2-7 – ÕPIME JA ARENEME KÄSIKÄES. TÖÖ ERIPÄRA LIITRÜHMAS

Eesmärk: Õpetaja saab teadmisi ja praktilisi oskusi kuidas luua toetav keskkond ja mänguline lapsest lähtuv õppesisu erivanuseliste laste rühmas.

KÄED AITAVAD KÕNELDA – KUJUNDITEST KUJUNEB LUGU

Eesmärk: Õpetaja saab teadmisi ja praktilisi oskusi kuidas arendada lapse kõnet mänguliselt ja lõbusalt läbi koordinatsiooni, peenmotoorika, rütmi ja ajastamise.
Märksõnad: Joonistamismängud, lugude loomine.

LAPSE ARENGUMAPP JA ARENGUVESTLUSED LASTEAIAS. LASTEVANEMATE PEDAGOOGILINE NÕUSTAMINE.

 

Eesmärk: Koolituse läbinud õpetaja oskab koostada lapse arengumappi, läbi viia arenguvestlusi ning vajadusel nõustada lapsevanemaid õppe - kasvatusküsimustes.

 

Teemad:

·   Lapse arengumapp ja selle koostamine.

·   Arenguvestluse ettevalmistamine, läbiviimine.

·   Arenguvestluste läbiviimise erinevad võimalused.

·   Individuaalne õppekava.

·   Laste arengu hindamine: kooliküpsus, koolivalmiduskaart.

·   Arenguvestluse järeldused, kokkulepped ja kokkuvõtte koostamine.

·   Pedagoogilise nõustamise olemus

·   Lasteaiaõpetajate nõustamisalaste oskuste käsitlus.

·   Pedagoogilise nõustamise kvaliteeti mõjutavad tegurid.

·   Võimalikud raskused ja vead nõustamistegevuses.


LASTE LUGEMA JA KIRJUTAMA ÕPETAMISEST EELKOOLIEAS.

Eesmärk: Rakendab lugema ja kirjutama õpetamisel erinevaid metoodilisi võtteid.
Teemad:
Lugemishuvi loomine
Ettevalmistus lugema ja kirjutama õpetamiseks, eakohased oskused.
Lapse motiveerimine
Mängud ja tegevused, mis toetavad lugema õppimist.
Eesmärk: Huvilisel on võimalus saada uusi teadmisi ja oskusi sellest, kuidas õpetada last lugema ja tõsta tema lugemishuvi. Tutvustatakse tähe-, hääliku- ja lugemismänge. Antakse näpunäiteid kuidas mänge valida, kohandada ja valmistada lähtuvalt laste arengutasemest ning õppimise omapäradest.

 

UUS! MÄNGULINE MATEMAATIKA JA LUGEMA ÕPETAMINE KOOLIEELSES EAS: LASTE VANUS, 5-7A.

Eesmärk: Koolituse läbimisel õpetaja praktiseerib ja rakendab erinevaid individuaal ja rühmatöö tehnikaid lugema- ja kirjutamaõpetamise valdkonnas eelkoolieas. Õpetaja saab teadmisi ja praktilisi oskusi kuidas matemaatika sisu (hulgad, loendamine ja arvud, arvutamine, suurus ja mõõtmine, geomeetrilised kujundid) teiste õppe- ja kasvatustegevustega integreerida.

UUS! MATEMAATIKA EELKOOLIEALISTELE
Matemaatika alaste algteadmiste ja -oskuste kujundamine.

  • Matemaatikat toetavad tegevused: järjestamine, rühmitamine, samaväärse hulga moodustamine, hulga samaväärsuse säilitamine, osa ja terviku võrdlemine, loendamine, mõõtmine ja modelleerimine
  • Aeg, ruum, hulk, arv, põhjus ja tagajärg lapse igapäevases lasteaiaelus
  •  Matemaatika käemängudes, luuletustes, muinasjuttudes ja lauludes
  • Lauamängude mitmesugused võimalused matemaatiliste mõistete õppimisel
  • Matemaatika köögiS.
  • Konstrueerimine (ehitamine) näidise ja tingimuse järgi

PILDIRAAMATU KASUTUSVÕIMALUSED LASTEAIAS INTEGREERITUD TEGEVUSE LÄBIMISEL

Eesmärk: Osata äratada lapses huvi raamatute vastu, kasutades pildiraamatut juba varajases eas igapäevase töövahendina õppe-kasvatustegevuste läbi viimisel. Pakkuda erinevaid võimalusi integreeritud õppetegevuste läbi viimiseks pildiraamatu abil, hõlmates kõiki ainevaldkondi. Arendada lapse oskust pilte “lugeda“ ja arutleda pildiraamatu abil erinevatel elulistel teemadel.


www.koolitushuvi.ee
e-mail koolitushuvi@gmail.com
Jelena Sepp
t. 55938233


HUVI OÜ Täienduskoolitusasutus EHISe ID: 8332  Helista meile numbril +372 55938233 või kirjuta aadressil koolitushuvi@gmail.com

  • Koolitused
  • TELLIMUSKOOLITUSED
    • Tellimuskoolitused
      • Üldhariduskooli õpetajatele
      • Organisatsioonile
    • Veebikoolitused
  • KOOLITUSKALENDER
    • LOOME JA ÕPIME! Tulemas sügisel
    • ARENDAVAID TEGEVUSI 1,5-3-AASTASTELE LASTELE. Tulemas kevadel Pärnus.
  • ÕPPEMATERJALID
    • 4 - 5 aastased
    • 5 - 6 aastased
    • 6 - 7 aastased
    • EESTI TÄHESTIK
  • e-pood
  • ÕPETAJALE JA LAPSEVANEMALE
  • MEIST
    • ÕPPEKORRALDUSE ALUSED
    • KOOLITAJAD
    • NÕUSTAMINE
      • Eripedagoogiline nõustamine
  • KONTAKT